Tidig Måndags morgon.

Sitter på jobbet och degar.. Glömde av mitt kaffe, så det har hunnit bli kallt.. Järnspikar också.
Så nu måste jag vänta i en halvtimme innan nästa person kommer så jag kan hämta nytt..(Kan ju inte lämna växeln obemmanad för att jag är kaffesugen ;) )

Igår gjorde jag inte så mkt.. Erika och Madde kom förbi lite tidigare på eftermiddagen, så vi käkade toast och tjatade skit.. :) Sen vid halv 4:a tiden kom Pappa och då fikade vi och tjatade skit..
Kollade lite på roliga klipp på datan också..
Sen åkte vi med mamma och handlade mat till kvällen..
Tänkte jag skulle göra extra god söndags-mat med grekisk sallad m. kyckling och cashewnötter(?), baugette och tzaitziki..
Men när jag kom hem så gick Magnus och la sig.. han hade ont i huvudet..

Så jag fick sitta själv och äta och sedan resten av kvällen... så mkt för det söndagsmyset.. Jaja, så kan det gå.. Ångrade att jag inte följde med hem till mamma ist så man hade fått lite sällskap..

Mår inget vidare idag.. är skit snorig och världens värk i ryggen.. :(
Men jag överlever väl.. hehe..

Okidoki..Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer..

Ha en bra dag!

Puss och kram!
Camilla




Bästa systrarna EVER!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Naw, du är ju bara för gullig <33

2009-09-24 @ 11:36:38
URL: http://madelenetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0