Tordagskväll!

Nu var jag äntligen hemma! :)
Varit hemma hos Erika och tjatat skit... alltid lika kul!
Super god chiliconcarne bjöd hon på med...höll på att käka ihjäl mig, så gott var det!

Jag, erika och madde satt och kollade in olika bloggar innan jag gick och vi höll på att kissa på oss av skratt.. Vissa är Sjuuuuuukt pinsamma i sina videobloggar! Så var tvungen att visa Magnus nu när jag kom hem. Som tex. Kissies och Amanda...??
Är dom allvarliga?? Kan dom ju omöjligt vara!! OM dom skulle vara det så tycker jag innerligt synd om dom. Visst har dom läsare, men till vilket pris?!

Jaja...nu orkar jag inte ha mer medkänsla för dom.. hehe..

Imorgon är det äntligen den efterlängtade Fredagen! Och första dagen på en ny gravidvecka..
Info om den lägger jag upp imorgon.. :) Ni längtar redan eller hur?! ;) hehe..
Är väl mest jag som gör det förmodligen.
Nu ska jag göra som Magnus säger och stänga av datorn.. av någon anledning tycker han att jag är osocial när jag sitter framför den.. konstigt :)

Så tills imorgon får vi säga.. Sov gott och dröm sött!!

Puss och kram!
Camilla

Hittade dom här suuuupersöta bilderna på Bella!! Här var hon ungefär 7veckor gammal, ungefär en vecka innan vi fick hem henne!! En av dom långhåriga vita hundarna är hennes mamma (tror det var den till höger) Lilla bellabulla var så sjukt liten..man har nästan glömt bort det!


Kommentarer
Postat av: Benita

Bella är ju så underbart söt...:)

2009-09-03 @ 22:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0