Torsdag kväll..

Har käkat fläskpannkaka och kollat på Idol.

Erika har ersatt Mangus ikväll (då magnus jobbar natt) :D

Ingen av oss ville sitta hemma själva, så då slog vi våra påsar ihop.  hehe..

Och nu har det då blivit dax för skräckfilm...uuuhh..hehe..

Som tur är ska erika även ersätta magnus i våran säng..så vi ska nog kunna sova bra ändå ;)

Nu stör sig erika super mkt på mina hårda tangenter som jag hysteriskt knapprar på.. hahaha..

så jag får väl lägga ner detta inlägget nu.

Ha en underbar kväll så hörs vi imorgon!

Puss och kram!
Camilla


Jag och Erika i vår/somras innan en utgång!!


Jag och erika tidigare på kvällen... inte fullt så onyktra..

och

Senare....hehehe...drägna på X&Y.... så sjukt kul kort.. totalt misslyckade ett se heta ut!! :D


Kommentarer
Postat av: Erika

Gud .. ser ut som spökerna på filmen igår, hihi.

2009-09-11 @ 11:48:34
Postat av: Camilla

hahahaha...men eller hur!! Är verkligen sjukt rolig bild.. Kan ju tänka mig hur det såg ut för alla andra, när vi låg där i soffan på X&Y och poserade!! hahaha

2009-09-11 @ 12:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0