Torsdag morgon!

Fasiken vad den här veckan springer iväg.. Härligt :)

Snart är det helg!

Igår efter jobbet hände väl inte så mkt..

Mamma kom och hämtade mig från jobbet och vi åkte tillsammans hem. Sen kikade Erika upp en stund innan, Madde och pappa också kom. Så satt vi och drack saft (kaffet var slut :/ hehe) och snackade lite.

Slängde i oss lite spagetti och köttfärssås innan vi for iväg till videomix och hyrde film. Det fick bli Män som hatar kvinnor... Magnus hade inte sett den ännu. (Även en Ben&Jerry glass fick slinka med hem) Men som vanligt så somnade jag innan filmen var slut, men skit samma, jag hade ju redan sett den. :)

Idag på jobbet ska jag ha en tjej som ska sitta brevid och lära sig.. iih, visst att jag är GRYM på mitt jobb ( ;) hehehe) men vetti fasiken om jag är så bra på att lära ut..hehe..återstår väl att se :D

Nä nu ska jag fortsätta arbeta och dricka upp mitt kaffe!

Ha en bra dag! (Lär inte återkomma mer idag på arbetstid, vill ju inte lära upp dom nya att man kan surfa på jobbet :) )

Puss och kram!
Camilla


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jobbar du nånstans? nyfiken

2009-09-03 @ 10:14:31
Postat av: Camilla

i en telefonväxel :D

2009-09-03 @ 13:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0