Tråkig insikt...

Har insett en sak idag...
Satt och funderade ett tag i eftermiddags.. Och kom på att sedan vi kom ut med att vi väntar barn, så har det verkligen visat sig vilka som är en RIKTIGA vänner.
För den enda skillnaden från nu och då är ju att man inte röker och dricker för tillfället..
Om man måste göra det för att kunna behålla sina vänner... är det verkligen vänner då?
Var det bara när man festade som man var rolig och passade?
Eller tror dom att man bytt personlighet helt? Att man inte längre har samma humor?
För om ens "vän" struntar i att svara på ens medd...gång på gång..så är det väl inte konstigt att man börjar undra vad man gjort för fel?
Ska man be om ursäkt för att man är gravid? Jag är ledsen men jag förstår faktiskt inte..
Och för tillfället är jag bara trött på det. Orkar inte vara ledsen för det. Orkar inte bry mig.
Känner att den som förlorar på det är inte jag! Snarare vinner man ju på att veta vilka vänner som faktiskt bryr sig om en för den man faktiskt är.. inte för den dom vill att man ska vara.

Lite tankar på söndagskvällen..
Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller verkligen med dig, Samma sak var det för mig när jag väntade Elias. Hellre ha ett par sanna vänner än en hög med falskisar. Kram

2009-09-06 @ 22:41:03
Postat av: Pernilla R

2009-09-06 @ 22:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0