Woohoo!!!

Ser ni?? Ser ni???

Alltså inlägget nedanför!??!! Jeeeeiii...nu kan jag mms:a till bloggen!

Så nu får vi ju hoppas att uppdateringarna blir lättare att göra :D

Från början skulle det bara varit jag och Erika.. men Madde (som ni ser bäst på bilden) dök också upp :)
Jag somnade som vanligt lagom mot slutet av filmen.. hehe..
Sen gick Madde hem när filmen var slut, och Erika tvingade mig att vara uppe en stund till.. För hon vågade inte gå och lägga sig direkt..och ville absolut inte vara uppe själv.
Efter någon timme var jag tvungen att gå och lägga mig i sängen, så det gjorde vi.
Sovit hur skönt som helst inatt... som en prinsessa! (Jag kanske ska börja kolla på skräckfilm varje kväll??)

Och imorse så kom jag upp hur lätt som helst.. hann duscha i lugn och ro..smörja in och klä på mig, sminka mig, gå ut med Bella (vanligen Magnus som sköter det på morgonen) en liten runda, kolla på the voice i 40min... underbart!
Så med tanke på min harmoniska morgon...så får vi hoppas att resten av dagen blir lika behaglig..
Det är ju liksom Fredag!! Hur fel kan det bli?? (vågar man säga så?? :/  )hehe..

Ha en fortsatt trevlig dag, så hörs vi säkert mer under dagen!!

Puss och kram!
Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0