Lite bilder..



Ser ni att jag faktiskt lyckades göra 3st strike:ar i samma runda när vi bowlade i måndags? Shit vad stolt :)



Blev även lite drinkar och öl.. Här är dom goda Irish coffeé (? stavas det så? ) som vi drack på Bishop.
Kvällen var verkligen SÅÅÅ lyckad.. Roligaste på länge!



Åh..mitt lilla hjärtegull!! Blir redan 8veckor på söndag.. Tiden går för fort :)







Igår skjutsade vi Erika och Charlotte till flygplatsen.. Var lite jobbigt att säga hejdå (var med en väldigt darrig stämma ) fick hela tiden säga till sig själv, "Äsch vi ses ju snart", för att inte bryta ihop alldeles.
Sen så tänkte jag, mamma, Madde och Liam att "Men självklart tar vi vägen förbi Ullared hem". Så att så fick det bli.
Typiskt nog så var inte Liam på humör alls.. Så vi turades om att bära runt på honom därinne så han höll sig lugn.
Hittade lite allt möjligt: 2st filmer, lampfot och skärm till Liams rum, 2st affisher, bärsele, hårfärg (är ju så billigt där), 2st taveldukar m.m. m.m. m.m. :)
Men inga kläder.. Varken till mig, Liam eller Magnus. Men det räckte och blev över med allt annat jag fick köpt, fast ändå inget onödigt. Kul!
Och igår kväll var Magnus iväg och kollade fotboll på Harrys. Så jag, mamma och Madde var hemma hos oss och kollade på Avatar på Blu-ray..fan vad bra den var, hade inte sett den innan.

Idag så var jag och Liam i knalleland nästan hela dagen tillsammans med Tina och Fanny. Fick en massa gjort. Liam fick sig en liten jeansskjorta som han ska ha på lördag. Magnus fick en vit linneskjorta till på lördag. Och jag fick en klänning.
Sen nu på kvällen har jag badat Liam och packat det jag ska ha med mig imorgon och det Liam ska ha med sig. Magnus får packa sitt själv.. Vet ju inte riktigt vad han vill ha med sig :)
För imorgon åker vi upp till Dalarna! Åh, ska bli sååå kul! Har ju inte varit uppe sen i höstas, och Magnus har inte varit uppe sen påskas för 2 år sedan.. Gud så längesen.
Ska bli kul att få visa alla lilla Liam också :)
Bellabus får stanna kvar i borås hos sin farmor och farfar (alltså Magnus mamma och pappa). Kommer inte gå någon nöd på henne, då hon älskar att vara där :D Men kommer allt att sakna lilla hårbollen.

Åh, just det ja, ska även en snabbsväng till bvc för ett rutinbesök på förmiddagen. Så vi får se vad han har gått upp nu och växt :)

Ska försöka uppdatera med mms, för lär nog inte slänga mig på någon data för att uppdatera här under helgen.
Så ha en underbar helg, för det tänker vi iaf ha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0