Måndag 26/4.

Hej hej hallå! :)

Då var det måndag igen.. herregud veckorna bara rullar iväg!
Kom på igår att nu i månadsskiftet så har jag varit hemma i 3månader... 3 MÅNADER!!!!
Känns som 1månad kanske, men inte 3.
Börjar redan få ångest över att man snart inte ska vara hemma med lillkillen längre. (hehe..är ju ett tag kvar, men om det ska gå såhär fort så..!)

Igår var det lugnt och slapp här hemma. På eftermiddagen kom Marina, Anne och Carolina och hälsade på och träffade Liam för första gången. Det var riktigt trevligt. Han fick en skitsöt stickad tröjja och ett par små jeans med hängslen (vet inte om det stavas så men)
Sen på kvällen blev det film och lite godis.
Vi kollade på "Horseman".. Riktigt bra! Den kan jag rekomendera.
Här är trailern...



En annan film som jag VERKLIGEN kan rekomendera är "Law abiding citizen". Alltså den är sjuuuukt bra! Man sitter som klistrad framför tv:n av spänning :)



Jaja.. Där har ni två heta filmtips iaf.. Ni bara måste se dom.

Ikväll ska vi (Jag, mamma, Erika och Madde) ha en riktig myskväll. Först ska vi ut och äta middag på Oliven. Sen ska vi vidare och Bowla lite, sen får vi se om vi går och sätter oss en liten stund på Bishop? :) Ska iallafall bli jättekul!
Magnus kan ju tyvärr inte följa med då någon av oss måste ta Liam.. Tråkigt. Hade Liam varit lite större så hade vi ju kunnat gå allihop.
(Men tur iallafall att jag inte ammar för det är ju mycket smidigare för Magnus att kunna ta honom då :) )
Erika flyttar ju till London på onsdag, och kommer inte hem förens i augusti igen..Så vi måste passa på att mysa riktigt ordentligt nu dom sista dagarna.. Fy vad jag kommer gråta på onsdag när hon åker.
Tur att man har en till syster att trösta sig med iallafall :) Jobbigt som fan om båda hade försvunnit samtidigt. (Madde nu får du fan se till att hålla dig hemma och inte ge dig ut på långresor ;) hehe)

Nää..Nu får jag nog gå och ta hand om Liam som vaknade precis efter middagsluren.




Kommentarer
Postat av: louise

Mys mys mys!! hoppas att ni får en super mysig kväll! oh vad fin du har blivit i håret! kram

2010-04-26 @ 18:18:49
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kvällen var hur bra som helst!!! Tack så mkt :) Måste komma förbi jobbet snart så jag blir uppdaterad i det senaste skvallret ;) Känner mig utanför..hehehe..

Kramar

2010-04-27 @ 00:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0