Måndag 5/4.

Tjenixen!

Ville bara säga att vi lever och mår bra! :)
Har varit mkt dålig med mina uppdateringar här nu.. Måste bli bättre!

Just nu ligger Liam på mitt bröst och sover, så det är lite omständigt att göra inlägget.
Tar lite lång tid att skriva.. Hehe.. Men ska göra så gott jag kan!

Påskhelgen har varit supermys!

Torsdagen: Var hos bvc och vägde Liam, 4050g väger han nu (300g upp på en vecka!). Så nu ska vi inte dit förens om 2v. Ute och gick en sväng sen också. På kvällen var det påskfirande hemma hos Magnus mamma och pappa med massa god mat (Även hans syster med familj var med). Och Liam fick ett påskägg med strumpor, en body och små små handledsvärmare utav sin farmor och farfar. Handledsvärmarna hade farmor själv så snällt stickat till honom! :)

Fredagen: Tillbringade större delen av dagen tillsammans med Marlén och Felicia, Var hemma hos oss och snackade och även ute och promenerade. Sen blev vi hembjudna till mamma för att äta tacos. Och senare på kvällen traskade jag, Liam, Marlén och Felicia hem till Tina och Fanny. Hade hur trevligt som helst!

Lördagen: Var och handlade på dagen, sedan var det påskbord hos mamma. Jävlar vad god mat! Liam fick en babysitter av oss i påskpresent och av mamma (eller mormor :) ) fick han nappar och en båge med små "gubbar" som man kan sätta fast på babysittern. Kvällen var vi hemma hos oss och kollade på Wallander.

Söndagen: Var det tänkt att vi skulle åkt till Hoffsnäs för att fika i solen. Men det blev så grått och kallt och blåsigt så vi stannade inte där utan åkte runt lite ist. Sen blev det påskrester från lördagen.

Och idag så har vi varit hemma hos farmor för att hälsa på lite. (Och för att visa upp lilleman)
Tea med familjen var också där. Både jag och Liam fick lite presenter (jag för att jag har fyllt år och Liam för att han kom ut :) )
Sen senare på eftermiddagen så kom pappa förbi en sväng för att kramas lite med Liam.
Och nu sitter jag med min pluttisfamilj och passar på att mysa den sista lediga dagen!
(Magnus börjar ju jobba imorgon igen :( )

Imorgon ska vi till öronläkaren för att kolla upp Liams hörsel. Sen kanske jag ska träffa Marlén och kanske Tina.. Vi får väl se hur lång tid det tar hos läkaren den här gången.

Men nu ska jag kolla på uppgörelsen på Johan Falk.. Ha det bra!!

GLAD PÅSK i efterhand från oss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0