Onsdag 7/4.

Hallå alla glada!

Vilken underbar dag detta har varit! Perfekt gå-ut-och-gå väder, inte för varmt och inte för kallt :)
Det blev en ganska ordentlig runda idag faktiskt.. Kanske inte i powerwalking fart men ändå.
Man var ju ute och gick och rörde sig i iallafall lite över en timma, det är ju inte så illa.

Ställde mig föresten på vågen hemma hos mamma häromdagen. Och om den stämmer så har jag gått ner 12kg sen förlossningen. (gick upp allt som allt 18kg)
Så nu är det bara resten kvar..haha.. Vilket är betydligt mer än 6kg till.
Man var ju inte direkt smärt från första början menar jag. :)
Men det är ju inte mkt att gråta över nu, bara att försöka se framåt och ta nya tag!

Vad som väntar imorgon vet jag inte riktigt. Får se..
På fredag är det iallafall att städa (eller om jag kanske gör det imorgon!?) och tvättstuga på eftermiddagen.
Har inte haft det på ett tag nu, men lyckades få en tid nu iallafall!
Det blir endel tvätt eftersom Liam spyr och kissar på sina kläder hehe..
Det är en baby & barn mässa i gbg på fredag också. Hade verkligen velat gå på den.. Men har fasiken inte riktigt råd med både tåg och inträde :( Och plus nudå att man äntligen har tvättstuga.
Fasiken!
Men det kommer väl fler gånger får man hoppas.

Fick skattebreven igår. Både jag och Magnus fick tillbaka!! :D
Så det blir ju jättebra semesterpengar! Fan vad skönt! Har ju inte kunnat spara undan till semestern precis, när det funnits så mkt annat man varit tvungen att köpa nu till lillskrutten.
Så det var väldigt skönt att få tillbaka lite pengar lagom till dess.

Nu ska jag rapa Liam efter Magnus har matat honom.. Så ha en mysig kväll!


Tittuuuuuuuut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0