Tisdag 13/4.

Hejpa!

Ännu en solig härlig dag.. såg inte så ljust ut först, men det ändrades som tur var!

Idag var vi hos öronläkaren med Liam för att göra om dom här hörseltesterna som inte ville fungera sist.
Vi fick inga svar idag utan en läkare ska kolla på dom här svaren och även på dom svaren som blir nästa måndag, då vi ska dit igen. Sen ska vi dit ytterligare en måndag senare för att få träffa läkaren och få redan på hur det har gått på testerna.
Men han hör iallafall på båda öronen, så det behöver vi inte oroa oss för. *Piuuh*

Sen så var det hem och snabbt som ögat byta om för att sola en liten stund på balkongen med Erika och Madde.. Blir verkligen varmt när man sitter i lä.
Liam sov som en liten kvist brevid i skuggan. ( får ju kalla honom kvist, för stockar är ju så stora ;) )
Lyckades få ränder av bikinin, vilket är kul för då ser man ju att det tar! (men med det sagt så menar jag inte att jag blev brun!! Var ju spökvit innan.. så nu ser man väl mer ut som man lever iallafall :) )

Imorgon ska jag och Liam först möta upp Tina och Fanny för att sedan gå ner till stan och träffa Pernilla och hennes godingar. (tror iallafall att både Elias och Leia ska med :) )
Ska bli riktigt roligt,  och Pernilla har jag inte träffat på flera år!!
Herregud.. Galet vad tiden går fort!

Tänkte försöka bada Liam idag.. Men nu sover han så sött så jag får se om jag kanske tar det imorgon istället.
Och snart börjar Desperate Housewifes också..tjoho.. såå bra! :)


Världens lyckligaste var jag den här dagen... skulle mer än gärna göra om det igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0