Tisdag 6/4.

Är heeelt galet slut i kroppen! Känns nästan som att jag håller på att bli lite sjuk!?
Håller mina tummar om att det bara går bort och inte bryter ut.

Idag var vi hos örondoktorn med Liam. Han gjorde ett hörseltest grejs. Men det gick inte att kolla så bra på honom, så vi ska dit 2 gånger till! Fan vad tråkigt.. Men men, bara allt ser bra ut och blir bra. Det är ju huvudsaken.
Sen åkte vi hem och både jag och Liam åt lite mat innan vi traskade ner till stan för att införskaffa lite grejs till balkongen.
Det blev  en duk till bordet och två dynor till stolarna. Kommer bli supernajs sen när allt är klart :)
Var en fågel som viskade i mitt öra om att det ska bli fint väder mot slutet av veckan.. Och då vill jag ju kunna sitta ute på balkongen och sola lite. Våran balkong ligger i lä, så det brukar oftast bli varmt och skönt där när solen ligger på!

Nu måste jag dra in till köket för att slänga in fläskpannkakan i ugnen. Så vi hinner äta innan Magnus kompis, Crille, kommer.. Han ville se lilla Liam. :)

Ha en fortsatt bra kväll!


(Liam, när vi var på Viskan för någon vecka sedan :) )

Kommentarer
Postat av: Magnus

Älskar dig

2010-04-06 @ 18:50:51
Postat av: Benita

såå söt han är... :)

2010-04-15 @ 07:18:35
URL: http://benarv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mormors lilla plutt <3

2010-04-17 @ 08:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0