Hej Hej Hallå!

Då var dopet avklarat! (För en vecka sedan..hehehe)
Det var hur fint som helst och Liam skötte sig exemplariskt!
Skrek inte eller grät inte en enda gång! Var bara glad och kollade runt, pratade väl lite grann men inte så farligt.
Och kaffet efteråt gick också bra. Han fick så mkt fina presenter så!!
Men det tog honom en hel dag efteråt att ta igen sig :)

Annars förra veckan så gjorde vi väl inte så mkt.. Var på stan och lunchade, var i knalleland, hemma och slappade, var i Ullared, 85-års kalas och så var jag och Magnus på bio för första gången sen Liam kom :)
Vi var på "Grown ups" på Bergakungen i Göteborg, riktigt rolig film! Den har ju inte fått så jätte bra recensioner, men det måste ha varit väldigt torra människor som satt dom betygen.
Skrattade massor av gånger! 
Och sicken jäkla biosalong! Kommer kännas futtigt att gå på bio i Borås biosalonger efter detta :)

Och idag har jag (och Madde) varit och köpt oss träningskort på Friskis. Finally!
Längtar efter att börja träna! Har redan kolla ut en massa pass jag vill gå på.. Har änsålänge hittat 6st olika: Mammagympa, skivstång, spinning, indoor walking, yoga, afrodans. Jag ska iaf prova allt en gång och så fortsätter man väl med det man tycker är kul!
Spinning vet jag redan att jag tycker om så det är ett säkert kort :)
Så imorgon sätter jag igång, kl 10 ska jag och Liam iväg på mammajympa. Det ska visst vara bra om man vill komma igång igen efter graviditeten och bebisen fick vara med! Kan ju faktiskt bli lite roligt.
Återkommer efter imorgon om hur det var.

Nää, nu ska jag kolla på Dr. Drew. 
Ha det så bra sålänge så slänger jag in lite dopbilder som ni kan kolla på :)


 
Påväg in i kyrkan


Liam döptes i samma dopklänning som Magnus döptes i.

 





Tårtorna som jag hade gjort.. riktigt stolt över dom :)


Presentbordet


Dop-barnet! :D 


Lilla Liam med sina faddrar! <3




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0