Onsdag 11/8.

Tjenamors!

Har lite mkt i huvudet just nu.. är därför det blir lite dåligt med inlägg. :)

Syrran kom hem i söndags efter 3½månad i London. Så har umgåtts intensivt nu i 2dagar. Så skönt att ha henne hemma igen!
Sist hon såg Liam var han 7veckor.. och nu är han 5månader! Så det var lite skillnad tyckte hon. Hehe.

Sen så håller vi på att planerar inför dopet på söndag. Vad det ska bli för tårtot, hur många som kommer, dopklänning, kläder till efteråt m.m.
Men det går bra.
Idag ska vi också få träffa prästen Carl-gustav. Ska väl gå igenom lite vad som händer och så.

Annars så är jag väl bara allmänt virrig.. inget ovanligt med det! :)

Har nog föresten bestämmt oss för att inte ta det här huset. Blir så bökigt att bo så långt bort.
Så vi blir nog kvar här i våran älskade lilla 3:a ett tag till. (Funderar iof på att skaffa oss en tvättmaskin, skulle underlätta nåt så fruktansvärt att ha en här hemma!)
Men vi får se.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning medans Liam fortfarande sover, så jag hinner bli klar till halv fem. Då det blir kyrkdax! :)

Ha en fortsatt bra dag!!


Väntar på Erika på flygplatsen.


Där kommer hon!!


Erika och Liam klappar Bella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0