1:a december <3

Då var nedräkningen igång.. 24dagar.
Lääängtar!

Igår provbakade jag lite pepparkakor för att se om min lilla idé fungerade, och det gjorde det. Blev hur bra som helst.. Kan tyvärr inte säga så mkt mer än så just nu. Hehe.. Men återkommer senare med vad min idé var. :)

Idag ska jag och Liam ner till stan och luncha med Madde. har inte bestämt oss ännu vart vi ska gå och äta. Får se vart det blir. Behöver också köpa lite juliga band att kunna knyta med, har två glasburkar hemma som jag fyllt med skummtomtar och polkagris-stänger. Så vill jula till dom lite :)

Nää, nu vaknade Liam och det är dax för mat!
Föresten.. ser att ni är en hel del som är inne här och läser.. Ni kan väl börja komentera lite också!? Blir roligare då.
Jaja.. ha en bra dag i kyyyylan!


Jag och Liam på Liseberg <3

Kommentarer
Postat av: Sanna Håkansson

Fy vad mysig bild! =)

2010-12-01 @ 13:01:10
URL: http://sannahakansson.blogg.se/
Postat av: Lis-May

Va fina ni är <3 Nu är jag nyfiken i en strut, ska fråga Liam nästa gång. Ska nog lära lill plutten att till mormor berättar man allt hihihihi :o)

2010-12-01 @ 13:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0