21:a December.

Nu börjar det närma sig.. 3dagar kvar till JULAFTON!
Det sjukaste är nog att jag inte har fått någon direkt julkänsla överhuvudtaget ännu.
Ändå har man liksom bakat pepparkakor i flera omgångar, klätt granen, lussat med Liam, skickat julkort, julgodis, varit på jul på liseberg m.m... När fasiken ska jag få den där härliga känslan i magen då? När julen är slut kanske? hehe..
Jaja, förhoppningsvis känner man väl att det är jul på julafton.

Vad har vi gjort den här långa tiden sen jag skrev sist? Jaa, vi har varit på jobbet och kollat på Borås lucia (liam var en liten tomte), har träffat Emelie och Max några gånger, Träffat Tina och Fanny, Fikat med Nathalie, varit ute och gått, gått på stan, gått i knalleland, klätt granen, städat, tvättat, bakat m.m.
Så vi har haft att göra kan man säga :)

Nu sitter jag här och väntar på att Magnus ska komma hem så att jag och mamma kan åka iväg och köpa dom sista julklapparna! Vill ha det gjort nu.
Imorgon ska vi åka tidigt på förmiddagen och handla all julmat.. Lär ju vara kaos på torsdag kan jag tänka mig.

Slog in Liam julklappar häromdagen.. 7st har vi köpt.. känns futtigt tycker jag. Vi får väl se om man kanske hittar något mer fint :) Hehe.. Vill att han ska sitta i ett BERG av julklappar! :D
Nää nu måste jag tyvärr börja runda av.
Hoppas ni har det bra fram tills jul och att ni inte stressar ihjäl er!!



Två Glada Tomtar!!
Här är Melwin (en arbetskompis son, som är någon vecka äldre än Liam) och Liam när vi var på lussefirandet på jobbet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-22 @ 01:19:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hmm.. väldigt olika. Men i år har det nog blivit runt 3-4 tusen skulle jag gissa på.. Hehe.. GALET! Men började handla julklappar i oktober, så det inte ska bli så mkt åt gången :)

2010-12-22 @ 22:17:36
URL: http://camillatill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0