3:dje Advent.

Herregud, idag är man åter människa igen.
Fy fan vad jag mådde igår alltså.. Usch och fy!
Men kul dagen innan, det hade jag! :)
Jag och Maria festade på till stängning. Vakterna var tvugna att komma in på toaletten, där vi stod och pratade, och säga till oss att dom stängde. Hehe..
Sen tog det nog säkert en timme innan vi fick tag i en taxi. Känns iaf som att det tog väldigt lång tid.

Och igår då.. gjorde inte mkt över huvudtaget. Spydde några gånger (tror det var att jag blandade så himla mkt kvällen innan) , låg o sov på soffan och knaprade ipren. Tack gode guuuud att Magnus kunde ha hand om Liam. Fy fan vilken dålig mamma jag kände mig som.
Stackarn sitter i vardagsrummet och leker medans mamma ligger på toa och spyr som en kalv. :/
Man lär sig av sina misstag.. och detta misstag gör jag inte om igen!
Farligt med gratis alkohol.. Hehe..

Idag har vi varit iväg och lussat (fuskar i förväg) för Liams farmor o farfar och min moster Lena. Liam var utklädd till en liten pepparkakspojke :)
Han gav dom en varsin låda med pepparkakor (samma paket som jag visat i något inlägg nedanför) eftersom han inte ännu kan bjuda på någon skönsång! Hehe.
Sen åkte vi hem och satte på julmusik och klädde julgranen. Såå juligt och fint det blir med en gång.

Imorgon ska vi till jobbet och hälsa på. Borås lucia kommer dit kl 9, så det ska vi kolla på. Ska bli spännande och se hur detta ska gå, men men.. kanske går hur bra som helst! :)
Sen på dagen blir det nog lite lussefika med mostrarna och på eftermiddagen ska vi lussa för mamma/mormor.
Nää, nu måste jag avsluta för vi ska hinna kolla på Inception nu.

Ha en fortsatt mysig 3:dje advent!


Plastgran? Neeeeeehe då! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0