Mer skryt! ;)

Idag sa Liam "titta dääh" med en liten gullig röst!
Tror jag dööööör så mallig man kan vara för sin lilla skrutt.. Hahaha..
Tyvärr kan jag inte få honom att säga det på beställning :/ Får öva han på att lyda mamma. ;)

Annars idag så har det varit fullt upp.
Åkte i förmiddags som sagt och handlade all julmat (förutom drickan, det ska vi ta imon). Sen hem till mamma och bar upp alla påsar.
Sen fixade vi ihop lite lunch för att sen göra klart julgodiset. Idag var det rocky road och knäck som stod på listan.
Hjälpte även mamma att hacka kålrot till kålrotslådorna.
Sen var det dax att hämta syster Erika. Åkte till knalleland för att kolla lite kläder och Erika och mamma skulle köpa sista julklapparna. Trodde dom skulle ha öppet till 21 (eftersom stan har det), men så står vi där på H&M och dom ropar i högtalarna att storknallen stänger om 15min!! PANIK!
Skyndade oss igenom H&M för att sen rusa in på Eko. Där hann jag få tag i Bellas julklappar (hon får ett gosse-pip-djur, tuggben och tuggskor) och även ett sällskapsspel, "Piccaso" tror jag den hette. Sen vidare och plockade upp andra syrran Madde.
Och nu tillslut heeem..
Kära nån. Och nu ska jag slå in julklapparna som är kvar..
För imorgon ska vi vara klara tidigt för att stressa iväg igen :)
Hehehe.. herregud, fast man tycker man förbereder så himlans bra så lyckas det ändå bli så tajt om tid det sista iaf.
Jaja, sååå stressigt blir det väl inte imorgon iaf. Bara skönt att komma iväg och få allt gjort.
För sen måste vi hem och göra iordning oss för att kl 18 fira lite jul hos Magnus mamma och pappa.

Nää, hörrni.. Här har inte jag tid att sitta mer. Nu ska det slås in klappar i en jädrans fart vill jag lova! Hihi..


GOD JUL PÅ ER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0