Lite nya bilder..

Det blev inget städande i garderoben idag.. Var tvungen att ta tag i övriga lägenheten först.
Sen så började jag att reda ut mitt gamla löshår, som legat som en hårboll i en låda sedan bröllopet.
Jättefint var det fortfarande! (det som är fördelen med äkta hår)
Men i dagsläget var det inte riktigt i samma färgnyans.. Så funderar på att färga löshåret imorgon, kan ju kanske vara kul att kunna använda någon gång!?
Tog lite bilder idag också.. Med håret i. :)









På den andra bilden kan man skymta lite av mitt nya (metallic) marin blåa nagellack! Sjuuukt fint är det! :)

Sen efter min privata photoshoot (hehehe) så blev jag överbjuden till Madde, Sara, Erika och Charlotte för att käka pannkakor.
Satt och tjatade lite skit och kollade lite tv.
Sen nu nyligen gick jag hem och Magnus hade gjort hummer och räksoppa. Sötast!
Och nu sitter jag i soffan med en utslagen hund och en trött man brevid mig.

Imorgon är det besök hos MVC som gäller. Får se vad som sägs och vad mina prover visar. Ska bli kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0