Lördag 13/2.

Halloj!

Kom hem för en stund sedan, efter att åkt runt lite med mamma, Erika och Madde.
Vi var och käkade på Subway i knalleland. Gott faktiskt, har inte ätit där mer än en gång innan.
Sen fick vi (eller snarare lillkillen) en alla hjärtans dag present av Erika och Madde.

En supersöt body och ett par limegröna mysbyxor! Såååå fint!


Och igår fick vi presenter av mamma.
En beige supermjuk overall, en babyblå vintermössa, en vit bomullsmössa och sen även en "pippi"mössa som mamma inte kunde låta bli att köpa i höstas när vi var på marknaden i Dalarna.
Allting var verkligen sjuukt fint! :D



Ska försöka orka ta kort på alla kläder som jag själv också har köpt redan och även vagnen.. För det har jag ju missat. :)

Passade även på att ta lite Mag-bilder nu. Vet ju inte om jag kommer ihåg att ta några fler senare (eller hinner för den delen) och man vill ju ändå ha någon bild på magen nu när man är höggravid.

(Den här blev tyvärr lite suddig)






Det var ett tag sedan man såg sin underkropp om man säger så...


Sådär.. Då har ni fått se lite av mig med. (och det är inte så lite heller..hehe)

Ikväll blir det bacon och broccolipaj och melodifestivalen, tjoho.
Nu ska jag pussa på Magnus som nyss kom hem från jobbet!

Ha en mysig lördag!!


Kommentarer
Postat av: Tina

Så fina kläder =) En sån med nallen på hade Fanny också. O pippi mössan va juh hur söt som helst!!Magen växer ser ja,kanske hinner ses innan lillen kommer...får se..ingen stress när man e höggravid =) hehe...Kram på er

2010-02-13 @ 16:51:04
Postat av: Camilla

Men visst var det fint! :)

Jaa.. Men det hinner vi säkert! Det får vi helt enkelt se till att vi gör..hehe..

Puss och kram

2010-02-15 @ 16:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0