Lördag 27/2.

Mulet och regn.. Kommer att bli galet halt sen när det blir kallt igen.
Usch och fy!
Men det som är bra med regnet är väl att lite av snön försvinner! :)

Igår var vi och käkade lunch med pappa på stan. Det var väldigt mysigt. Fast jag pallade tyvärr inte gå så speciellt länge i stan, då det strålade smärta från magen ner i benen varje gång jag gick. Jävligt obehagligt!
Sen gick vi (jag och syrrorna) upp till mammas jobb, och väntade på att hon skulle sluta.
Efteråt blev det en tur till affären.
Bestämde oss för att göra 3-rätters hemma hos oss.. så det gjorde vi :)
Sen hände väl inte så mkt mer.. Hehe..

Började morgonen med ett varmt bad. Gud så skönt det var.
Sen var det upp och plocka undan lite från gårdagens skräp.
Efter det fick jag i mig lite frukost och sen så var det dax att betala månadens räkningar.
Vilket inte var så hemskt den här månaden.. Fick en hel månadslön över!
Jävligt skönt att kunna spara undan en del av det, som backup pengar nu när bebisen kan dimpa ner närsomhelst!

Magnus satt desperat och ringde runt till olika frisörer för att få en akuttid till hans kaluffs. (Det är verkligen en redig boll med hår på hans huvud nu :) ) Och han lyckades få en tid hos någon nu kl 13.
Så nu får man hållla tummarna om att det blir bra också! Men det tror jag nog.

Vad som händer resten av dagen vet jag faktiskt inte än. Skulle vilja åka och fixa täcke och kudde (även påslakan) till våran UÙUUUUURtjusiga nya spjälsäng! :D
Den är så himlans, himlans fin!
Går och kikar på den lite då och då, och bara längtar tills vårat lilla älsklingstroll ska ligga där i.
*suck*
(såhär stor ska han vara nu föresten, gick ju in i vecka 39 igår)


Jaja..
Men nu ska jag äta lite lunch, blev plötsligt jätte hungrig!

Så ni får ha en fortsatt underbar lördag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0