Måndag 22/2

Enligt mitt horoskop ska detta vara min turdag..
Betyder detta att bebisen vill komma ut då!? Det får vi väl hoppas.. hehe.

Funderar på att ta tag i min FRUKTANSVÄRT stökiga garderob idag. Ser inte fram emot det, men nu måste jag nog göra detta vare sig jag vill eller inte.
Vet ju inte vart jag har vad längre!
Måste bara få tummen ur..

Igår var jag hemma hos mamma hela dagen.. Käkade lunch vid 12tiden och sen blev vi (Jag, mamma, Erika och Madde) sittandes där i köket och pratade om ALLT möjligt ända till 17tiden!
Jätte trevligt var det.. Men tror inte att alla skulle uppskattat alla våra olika samtalsämnen..hehehe.
Sen åkte vi till affären för att handla lite och passade även på att ta en extra runda runtom i Borås för att hinna tina upp bilen.
När vi sen skulle hem för att parkera bilen så körde vi fast totalt inne på parkeringen. Så jag, Erika och Madde fick ut och putta in bilen i en parkeringsficka och där fick den sen stå. Hehe..
Så nu får vi väl bara hoppas att dom inom snar framtid kommer ploga den där parkeringsplatsen så mamma får ut sin bil. Annars är det kört. :)

Sen var det hem och mysa med mina 2 favoriter.. Magnus och Bella! Det fick bli våfflor med hallonsylt och grädde till kvällsmat. Det var sjukt gott!
Det tyckte Bella med ;)
Lite senare på kvällen så kollade vi på någon polisfilm som jag, som vanligt, somnade ifrån slutet på.
Så vet inte riktigt hur det gick.

Nää.. Nu får jag försöka ta tag i den här dagen.
Ha en bra start på veckan!!





ÄLSKAR ER, MINA KORVAR!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0