Onsdag 10/2.

Hallå! :)

Då hittade jag hit igen. HELT OTROLIGT, VAD KASS JAG BLIVIT PÅ DETTA!?

Och vad har jag då gjort som har tagit min tid?
Ingenting. Hehe.

Jag har som mål att göra minst EN sak om dagen.
Det kan ha inneburit:
Städa
Promenad
Handla och kolla i affärer
Kolla film
Hälsa på någon
Tvätta kläder
m.m.

Så mitt liv är ju allt annat än stressigt just för tillfället. Men det är väl det jag ska passa på att njuta av nu, för det blir väl allt annat än lugnt sen.

Var iväg på MVC besök igår igen. Allt såg bra ut som vanligt och min kurva går stadigt uppåt. Fick även hjälp att skriva ett "förlossningsbrev".
 Lillkillen har fattat poängen och har lagt sig tillrätta och börjar sjunka ner.
Barnmorskan sa att det finns tre olika typer av stadier i "sjunkadet". Den första stadiet har den sjunkit en del men det går fortfarande att rucka på huvudet, andra stadiet så går det inte att rucka på samma sätt utan den har sjunkit ännu djupare och det sista stadiet så är den helt "fastkilad" och färdigsjunken.
Han är redan på andra stadiet. BRA jobbat grabben! (får hoppas han förstår att han inte ska ligga där inne på övertid också.. Hehe)

Vi har också varit iväg och inhandlat vit bokhylla och byrå till barnrummet, som vi nu försöker börja göra iordning lite smått. Mamma ska förmodligen hjälpa oss med barnsängen, så det var ju gulligt! :) (vill ju ha allt sånt fixat i god tid, för visst att oddsen pekar på att man kommer gå över tiden, men man kan ju inte säkert veta!)
Och ett sofföverdrag i smårutigt (typ som "Hästens"-rutor) ljusgrått och vitt, har vi beställt också. Så barnrummet kommer huvudsakligen att gå i vitt och ljusgrått. Självklart kommer jag ju lägga till någon mer färg.. har bara inte bestämt mig för vilken än.
Tvättade upp alla (har faktiskt hunnit bli en del hel del) bebiskläderna i förrgår också så det är färdigt.
Så Madde skulle nog komma över hit sen och hjälpa mig att börja skruva ihop byrån, så vi har någonstans att lägga dom små kläderna! :)
Åh, längtar så efter våran lilla korv!!!

Jaja, men nu får jag nog ta och korta av lite..hehe.
Ska försöka skriva liiite oftare än vad jag hitintills har gjort :)

Hittade den här bilden på mig från förra året i mars, när vi var i Köpenhamn.. Fan vilken underbar stad! vill dit igen!!


Ha en fortsatt bra dag!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0