Onsdag 17/2.

Igår gjorde jag verkligen ingenting.. Det var fruktansvärt skönt!
Sen så kunde jag inte somna innan kl 2 inatt.. Men å andra sidan så sov jag fram till halv 11 idag.

Har sedan dess plockat lite här hemma (fast tyst..för Magnus jobbade natt i natt och sov under förmiddagen, gick upp nu vid 14)
och badat. Men där somnade jag igen..hehe.. och vaknade upp en stund, och en stel nacke, senare. Vet inte riktigt hur länge jag sovit men vattnet var kallt iaf.
Och nu har jag då sminkat iordning mig och klätt på mig ifall vi skulle åka iväg till affären.
Skulle vilja åka till Kicks och shoppa lite för mina presentkort. Och så behöver vi även shoppa hem lite mat.. ekar i våran kyl/frys och skafferiet. Illa.
Skulle även vilja hyra lite filmer.
Men men, Magnus är fruktasvärt seg och verkar aldrig komma till skott.. Så vi får väl se om vi får något handlat över huvud taget.

Och magen är hur coollugn som helst.. INGENTING på gång där inte.
Han kan bli lite grinig emellanåt och puffa runt, men det är väl allt.
Så jag tror inte ett svatt på vad den där sköterskan sa om "några dagar, eller iaf inom den närmsta veckan".
Nu är jag bombis på att han kommer ligga där inne till MINST beräknat datum (11mars).
Men men.. Han kommer väl ut förr eller senare oavsett vad jag tror.

Nu ska jag försöka skynda på Magnus lite så vi kanske hinner åka och handla, innan mamma slutar jobbet och själv behöver sin bil.

Ha en bra onsdag!!

Vill ha långt hår och min vanliga kropp... NU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0