Onsdag 24/2

Två månader sedan man firade julafton.
Det är alltså inte längre sedan!
Känns ju som en evighet sen..Men icke.

Igår gjorde jag inte så mkt, plockade lite här hemma. Sen fastnade jag på youtube och kollade på en massa sjuka klipp.
På eftermiddagen var det dax för MVC besök igen. Alla prover och kontroller såg så bra ut. Nu har jag gått upp typ 16kg.. Tragiskt.. Men det var inget konstigt med det enligt barnmorskan.
(har ju trott att jag bara gått upp 13kg.. men sist jag vägde mig var i början av januari, så tyvärr var inte siffrorna detsamma) Men men, jag är sjukt taggad för att ta tag i detta så fort lillkillen har kommit ut! :)

Idag har jag inte gjort så mkt heller. Varit hemma hos mamma och umgåtts med Madde och Erika.
Ändå är jag helt slut, känns som jag håller på att bli sjuk. Seg i halsen, snorig, tung i huvudet.. Men det bryter liksom aldrig ut ordentligt. Det är rätt segt.

Har suttit och kollat lite på utomlandsresor. Faaaaan, vad sugen man blir på att bara dra! (vilket tyvärr inte ens är ett allternativ för mig, om jag så skulle vara miljonär)

Vill ha värmen, känslan av solen mot huden. Den halvkassa poolmusiken (en skiva som går om och om igen), möjligheten att hoppa i poolen och svalka av sig om värmen blir för outhärdligt, lunch beståendes av en pomesfrites tallrik och en stor cola med en citronskiva i. Den lite halvfuktiga pocketboken som sjunger på sista versen men som man ändå promt ska ha med sig varje dag till solstolen. Den uppfriskande känslan att ta en dusch efter en heldag i solen, för att sedan ta en liten vila innan man gör iordning sig för kvällens middag/utgång.

UNDERBART!!!!!!!!

Men... som sagt.. Detta är ju inte på något sätt möjligt för mig just nu. :(
Och i ärlighetens namn så skulle jag nog inte vilja åka utomlands till sommaren heller, när bebisen fortfarande är så liten!?
Så.. Det är ju inte aktuellt förens till hösten/vintern. 

Håller tummarna väldigt hårt om att vi åtminstånde får en fin svensk sommar i år.. För det kan vara väldigt härligt det med!
Dagsutflykter, kvällsgrillningar, vinkvällar ute i en ljummen kväll, kusten m.m. m.m..
Jaa...man kan ju alltid hoppas!

Men nu ska jag nog ta och runda av lite. :)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll, själv ska jag pussas med min man och kolla på "Bröllopsfotografen"! (Kan verkligen rekomendera den.. Den är så sjuuuukt rolig!! Skrattade jättemkt åt den på bio när jag, erika och mamma var och såg den)


Munnen full av cola och lyckligt nygift! :) hehe..
Åååh vilken underbar semester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0