Tisdag 16/2

Då var man 26år och en dag gammal.

Hade en väldigt mysig dag igår.
Erika och Madde kom över på morgonen med nybakat solrosbröd och så åt vi frukost ihop.
Sen vid 11tiden kom pappa förbi och vi fikade lite innan vi började spela mot varandra i Tekken 6. Hehe.. Otroligt att knapparna fortfarande sitter kvar på kontrollerna, så hysteriskt som vi tryckte på dom!
Lite senare så åkte vi ner till Spice n Rice och käkade lunch.
När vi sen kom hem igen, så började jag och Madde fixa inne i barnrummet medans Erika hjälpte mig med disken ( är sjukt jobbigt att diska nu när magen är så stor.. Den där jävla kanten trycker ju rakt in i magen )
Fick någorlunda iordning inne i rummet, men Madde ska komma tillbaka någon gång i veckan och hjälpa mig att skruva ihop bokhyllan, så har man den klar också :)

Och på eftermiddagen/kvällen kom mamma och Magnus mamma och pappa (och Elin, Magnus systerdotter, var också med :) ) förbi och grattade mig med.
Så då blev det lite mer fikande.
Fick presentkort på Kicks från både Magnus och svärföräldrarna, vilket var hur bra som helst!! (fattar inte varför allt smink ska ta slut samtidigt!!)
Pengar av pappa, vilket också är väldigt tacksamt!
Och av Mamma, Erika och Madde fick jag världens mysigaste Nattskjorta och ett par jättesöta innetofflor.


Me right now.. Kör på pyjamas hela dagen idag. Har svarta tajts till så det syns ju inte under jackan när jag är ute med Bella.
(Ser ni föresten vilka fruktansvärt svullna fingrar jag har nu med!! Helt galna korvfingrar!! Ont som fan gör det med.)

Annars idag händer inte mkt.. Precis som jag känner för att ha det.
Skönt att ha dagar utan en massa måsten.
Eller ja.. Bella MÅSTE ju ut emellanåt..Men det kan jag stå ut med.

Och tyvärr är detta en av dom stunderna. Så jag får väl runda av innan hon kommer springades med alla benen i kors! :)

Ha en fortsatt mysig Tisdag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0