Tisdag 2/2.

Halloj!

Då var jag redan inne på min andra lediga dag.

Igår var jag med syrrorna och kollade på gamla hemmavideos.
Bla. en från julen 1988.. Jag sitter på golvet och leker med min nya "skipper" (barbie docka) och lägger av en super hård och hög fis som jag bara lite lätt viftar undan som ingenting..hahaha.. sjuukt roligt!
(sen överdrev väl såklart Erika och Madde som var tvugna att spola tillbaka typ 11ggr för att se det om och om igen..) hehehe..

Och idag har jag och Magnus varit iväg till MVC på en rutinkoll. Allt såg bra ut. :)

Så nu får vi väl se vad som händer resten av dagen.. Är fruktansvärt trött idag, så det blir nog rätt lugnt iaf. Inte så sugen på att hitta på något när det snöar så mkt heller..
Vill hellre kolla på bra filmer och käka god mat.
Men men, vi får se :)

Hittade en bild på mamma och Maddes data som är taget för något år sedan när vi 4:a var i Tunisien.. Vill vara så brun igen!! GE MIG ETT SOLARIE NUUUU!



Jaja..
Nu ska jag kolla mitt bankkonto för att se om jag har några pengar att spendera upp :)
Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: louise

Välkommen tillbaka =) o vad fin du är på kortet!kramis

2010-02-04 @ 07:12:21
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha..tillbaka också.. Dröjt lika länge nu igen. Blev fan inte bättre av att jag går hemma :)

2010-02-09 @ 14:24:37
Postat av: Anonym

haha

2010-02-13 @ 12:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0