2/1 2010!!

Första inlägget för i år! :D
Ett alldeles nytt år fullt av förväntan och spänning..
Vad väntar oss det här året liksom?
Ser fram emot att ta reda på det iallafall.

Måste också tillägga att jag är väldigt nöjd med vad förra året hade att erbjuda.
Visst blev det endel sorg och mindre roliga saker.. Men det var även mycket lycka och possitivt också!

Men som sagt.. Nu är det nya tag och krafter.. I´m ready!

Nyåret var jättetrevligt.. Blev lite spel och sånt på kvällen och sen vid 12 slaget så var vi uppe vid vattentornet och kollade på raketer.
( Maten blev jävligt lyckad också.. Lätt att man gör om fler gånger!)

Tyvärr blev det knappt taget några bilder..
Men men..

Vad gillar ni min nya stil på bloggen?
Måste ju ut med julen även här! :)
Så eftersom jag vill få in tulpaner så fort som möjligt i mitt hem (men tyvärr ej fått det ännu..vill byta bort vintergardinerna först!) så tänkte jag att jag sätter in det på bloggen också.. ÄLSKAR tulpaner.. Så fräscht!

Jaja.. Nu ska jag umgås lite med Magnus. :)
Ha en fortsatt mysig lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0