Måndagkväll 4/1.

Sådär.. Då var första arbetsdagen avklarad efter min långa julledighet..
Gick ganska fort faktiskt.. Det är ju alltid trevligt.
Men sen måste jag säga att jag längtar tills jag får gå hem för mammaledigt.
Har redigt ont i kroppen och är MYCKET trött!
Klaga klaga klaga, gnälla gnälla gnälla.. hehe.. Känns som det är min melodi.
Men kan nog tycka att jag har lov till att göra det.. :)

Hittade en bild från i sommras (från lillsyrrans student) och fick bara en sån enorm längtan efter värme, sol, alkohol och en cigg.. (Inte för att det var någon värme just den dagen..SPÖregnade! Men ändå..)



Hmm... Jaja, snart är det sommar igen :)

Längtar så fucking mkt efter att få SOLA! Jag vill sola.. jag vill vara brun!
Och ha fina, fina klänningar i pastelliga färger (haha..slutar alltid med svart ändå)
Och låååångt lite halvvågigt mörkbrunt hår!
Och vara smal..
Hehehe.. Säger ju att klaga och vara gnällig är min grej idag..
Men en dag......... En dag... Då jävlar...

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. Nu har jag ju fått klaga av mig :)

Så ha en fortsatt trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0