Dagen innan avresa..

Hejsan!

Idag är det fullspäckat schema. Tvättstugan går varm, för vi måste tvätta upp en massa kläder och handukar. Bella har blivit klippt. Ringt och ändat tiden hos BVC. Lägenheten ska städas. Jag ska duscha. Magnus ska duscha. Liam ska bada. Bella ska bada. Jag ska packa min väska. Magnus ska packa sin väska. Jag ska packa Liams väska. Jag ska packa Bellas väska. Plocka ur skit ur bilen. Kolla vilka saker som ska med. Få in sakerna i bilen (det som man redan kan packa in). Lägga in ny musik på Ipoden. Sätta i nya batterier i fm-sändaren. Fixa en ljudbok för långresan. Handla mat till Bella. Handla mat till Liam. Handla något att äta själva.... m.m. m.m.. Listan kan göras mkt lång.

Imorgon förmiddag ska vi nämligen åka upp till dalarna, för att nästa vecka fortsätta upp till Östersund. Så vi kommer nog inte hem fören till nästa helg.
Ska bli sååå roligt!! Men det är mkt som ska grejjas när man ska vara borta såpass länge med en liten. Man har inte vant sig med den biten än! :)
Blir ju sjuuuukt mkt kläder som han måste ha med sig eftersom han MINST måste byta kläder 1gång varje dag. Är ju så när man har en liten spy-unge. Hehe..

Skulle ju ha grillat hos Magnus mamma och pappa igår på eftermiddagen/kvällen. Men Magnus fick ett migränanfall tidigare på dagen, så han sov hela eftermiddan. Så jag och Liam hängde med Mamma, Madde, Lena, Jan, Hanna, Carl och Oscar till Marstrand ist. Vi gick där och kollade runt. Var blandannat i fästningen och tittade.
Och vi var inte hemma från Marstrand förens vid halv 10 eller nåt sånt. Tiden gick så himla fort.. den gör väl det när man har roligt.
Lätt att jag vill dit igen! Sicket ställe.. mysigt och sååå sommar :D 

Nää jag är ledsen men nu hinner jag inte sitta här och skriva mer.. Måste ta tag i allt som måste göras!
Ha det underbart sålänge. Kan hända, om jag kommer ihåg, att jag uppdaterar genom mms under kommande veckor. Inte säkert att jag kommer ha tillgång till data på det sättet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0