Tisdag 20/7.

Hallå hallå!

Tillbaka till verkligheten igen.
Har haft 2 underbara veckor..
Önskar man kunde sticka iväg på samma sätt lite oftare.

I Dalarna sov vi hos min gudmor/moster Marianne och hennes familj. Blev väl typ en (eller fler) cider varje kväll ute på altanen när vi satt och snackade. Var verkligen såå trevligt!
På dagarna var vi runt lite överallt och kollade. Var bla. på två olika loppismarknader, det jag hittade var två olika fina plåtburkar som jag velat ha ett tag nu.. Var även sugen på en fin vit karaff från mitten av 1800-talet, för att ha blommor i, men det blev inte så. Blev för snål.. hehehe.
Sen var vi även runt och hälsade på mer släkt.
Dagen innan vi skulle åka hem så hamnade vi mitt i en orkan storm! Det var obehagligt vill ja lova..
Träd som föll över vägen och åskade som bara den.. Usch! Men vi klarade oss bra :)

Sen åkte vi vidare upp till Östersund. Hälsade på Marlén, Tor och Felicia. Det var också jätte trevligt!
Tog det mest lugnt, förutom när jag och Marlén var iväg på "girls night out" på onsdagen. 
Det var riktigt kul!! Men mådde väl lite mindre bra dagen efter..hehe..
Blev så jävla förkyld också, så det var nära där ett tag att utgången inte ens blev av.. Men jag bet ihop ;)
Så på hemvägen var det meningen att vi skulle ha stannat till hos Marianne för att sova en natt hos dom. Men mådde inte alls bra, så kändes bättre att bara köra på hela vägen hem ist.
Skönare att vara hemma när man inte känner sig frisk.

Och i söndags så var det min och Magnus bröllopsdag! Tiden går så jäkla fort.. känns inte som att det redan har gått ett år!!
Magnus lagade lite mat och vi tog det bara lugnt och kollade lite film. Hade en jättemysig dag.

Och igår var vi hos BVC och Liam fick väga och mäta sig. Han väger nu 8100g och är 63cm lång! Herregud så han växer! :D
Han lyckades charma barnmorskan totalt.. skrattade och tittade blygt bort, flörtade nästan! haha.. Liam alltså... inte barnmorskan! ;)
Sen gick jag, Liam och Madde på stan för att fixa det sista inför Maddes Londonresa.
Och på kvällen sen åkte jag med mamma och Madde till flygplatsen för att vinka av Madde.
Guud så kul att åka dit!! Vill verkligen tillbaka igen. Fast med Magnus och Liam också den här gången.

Idag blir det bara lugnt och skönt.. Liam behöver nog ha några återhämtningsdagar att få vila upp sig på. Skönt för en annan också känner jag. Är helt matt och trött.. Är väl antagligen förkylningen som spökar.

Kan faktiskt inte hjälpa det.. men är lite smått sugen efter hösten nu.. :O
Efter höst stövlarna, mysiga tröjjorna, höstjackan.. Inte bara en massa svett, som nu! hehe
Nää, det får gärna vara sommar ett tag till.. Man ska väl inte klaga. :D

Nu ska jag grejja lite här hemma, så ha det så bra så hörs vi snart igen!

Bilder från resan.

Dalarna!


Liam provsatt i sin nya babybjörn sele.. Hur bra som helst, och han älskade det!
(även om det inte syns just här.. haha)


Vi har fyllt på ciderförrådet lite ;)


Ute och går i skogen. På väg till "Styggens stuga".
Helvete vad knott det var! haha..


Styggens stuga.


Magnus hade varit ute och fiskat, och fick den här! Hur stolt som helst! haha


Var uppe på en utkiksplats (även en gammal gruva hade legat här)
Jätte fint! Men här fanns det galet mkt bromsar!


Gruvhål.


Bella var helt slut efter alla utflykter :)


När vi var ute och åkte när stormen började..




Östersund!


Liam låg och lekte på mattan.


Älskade lilla Bella!


Bella höll koll så allt gick rätt till :)


Felicia!


Sötnosar!


Dricker champagne innan vi åkte iväg.





Göör nöjd med mitt glas Rosé :D




Från igår när jag kände mig som teskedsgumman med mitt bakåtslickade hår och knut! :D hehe



Kommentarer
Postat av: Benita

Tyckte du passade bra med håret i knut... :)

2010-08-10 @ 22:12:49
Postat av: Camilla

Ååhh..tack så mkt! :) Kommer snart och hälsar på er! Vill ju höra vad ni gjort på semestern eller om det finns något annat nytt roligt skvaller! :D Kramar

2010-08-11 @ 15:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0