Söndag 13/6

Hallå alla söta!

Veckorna bara rullar på i världens fart!

Den här veckan har varit helt kaos.. tror det tog ett tag att återställa sig efter London.
Har iallafall hunnit träffa Cilla och Stella, hängt med syrran, varit på bvc med Liam och han har blivit vaccinerad, varit på student.

Har också försökt planera för midsommar.. Men tror vi bara är hemma och myser. Om det är fint väder kan man ju gå upp till vattentornet och grilla.
Kostar ju ändå endel att hyra stuga och så med och eftersom vi ska åka bort på semester lite längre fram så vill man ju inte göra åt pengarna redan nu :)

Har även bokat in dopet nu med. Den kommer att vara den 15 augusti.. Har precis skickat efter inbjudningskort :)
Kommer inte att bli något stort dop, utan vi vill hålla det ganska så enkelt och litet.
Ser inte fram emot att man själv måste stå där framme som en koloss och vara med på alla kort.. usch!

Försten.. har börjat fundera på att färga håret igen..hehe..
Är så bökigt att vara blond.. mkt mer jobb när man ska fixa utväxt och sånt. Och jag som verkligen har panik över utväxt på mig själv..
Hmm, ja vi får väl se vad jag hittar på :)

Nää.. Nu ska jag se om vi inte kan ta och hitta på nåt idag. Lite senare ska vi iallafall över till mamma och äta köttfärslimpa.

Ha en fortsatt bra och mysig avslutning på den här veckan!


Liam är nu 61cm lång och vägen 6900g. Han växer så det knakar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0