Torsdag 3/6

Nu är det sommar, nu är det sol.. nu är det koskit i hagen.. :)

My god vad varmt det är idag! Betyder detta att sommaren är här och tänker stanna? Vi får väl hoppas :D

Sitter hemma och har nu packat klart inför London. Det ska visst vara typ 30+ därborta så får väl en regäl värme-dos där.
Shit är så jäkla nervös nu.. mår nästan lite illa. hahaha..
Men det ska verkligen bli sååå jäkla roligt!
Tänkte att jag ska försöka mobilblogga därifrån, får hoppas att det fungerar. Återstår att se :)

Väntar på att Magnus ska komma hem så jag kan hoppa in i duschen och göra mig iordning. Vi ska åka kl 19 härifrån, så man hinner köpa med sig lite cigg och så.
Planet går kl 22, och vi är framme 23.45 (22.45 deras tid)
Nää.. nu måste jag avsluta så jag hinner fixa det sista :)


Kommer sakna lillplutten! :/ ( Självklart resten av lilla familjen också :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0