Virripanna..?!

Såg nu att jag inte har gjort ett inlägg tidigare idag... haha.. fick jag för mig att jag hade gjort.
Jaja..

Idag har vi varit ute och gått igen (vi var ute på en regäl runda igår kväll också), sen var det hem och dricka en smoothie till lunch.
Trodde jag skulle hinna ut på balkongen med mina jordgubbar och kaffe också men ack så fel jag hade.
Ist så får jag nu sitta inne i vardagsrummet och leka clown åt lilla Liam.. Han är inte på sitt bästa humör, och så fort jag lämnar rummet så är det gallskrik x100 som gäller.
Så då blir det att jag får sitta här framför honom och prata med en fruktansvärt löjlig röst och göra fula miner för att locka fram hans underbara gurgel och skratt. :)

Oj...nu är han lugn och tyst och kollar på sina små gubbar i babysittern.. kanske skulle passa på att rusa ut och ta en cigg :D

Ha det gött sålänge!


Gillar den här bilden efter att jag gjorde om den.. tycker den blev att se väldigt somrig och naturlig ut.. hehe.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0