Fredag 19/3

Då var snart den här veckan slut också.
Tiden går så fort.. Magnus ska börja jobba på måndag igen.
Kommer kännas konstigt att vara hemma själv helt plötsligt.

Men det måste jag ju vara förr eller senare iaf :)

Den här veckan har iallafall gått betydligt bättre än förra.
Nu vet man lite mer vad han vill när han skriker.. inte alltid kanske...
Och man har lärt känna honom på ett helt annat sätt.
Nu har han börjat vara vaken på ett helt annat sätt än innan, somnar inte alltid dirket efter att han har ätit.

Vi har också varit ute och promenerat och han har badat för första gången (det tyckte han inte var någon höjdare).
Annars har det varit väldigt lugnt även denna veckan. Skönt att kunna vila lite på dagarna, då han inte alltid vill sova som en annan på nätterna ;)

Själv börjar jag må bättre och bättre också. Kan sitta och gå nu utan att det gör ont hela tiden.. hehe..
Fast sammandragningarna har inte försvunnit ännu... tyvärr!
Längtar tills kroppen är helt återställd och alla inre delar är tillbaka på rätt platser. :)
(och magen dragit ihop sig.. känns fruktansvärt obehagligt nu när den är så mjuk och "lös"!)

Jaja..haha.. roliga saker jag skriver om idag känner jag. Ofräscht värre!
Men men.. Känns som att det är mitt mellannamn nu för tiden.. ofräsch.. så hur ska jag kunna skriva utan att nämna något av det :)
MÅSTE ju dela med mig av mitt inre. Hehe.

Jahapps.. Då ska Liam ha mat igen. Så jag får dra mig.

Ha en fortsatt mysig fredag!


Första Badet!


Kallt att komma upp ur vattnet.


Tuffsigt hår får man iallafall efter badet :)


Liam fick ett par puttesmå solglasögon utav Maddes kompis Sara.. Skiit cool blev han i dom :D


Pussas lite med mamma hinner man med också.





Kommentarer
Postat av: louise

Han är såå söt! vi längtar verkligen att få träffa er! kram

2010-03-19 @ 19:24:50
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hihi.. Ska försöka att komma i början på veckan :) Kramar!

2010-03-20 @ 08:52:19
Postat av: Benita

sååå gullig plutt...kom snart och hälsa på igen..:)

2010-04-04 @ 23:32:41
URL: http://benarv.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jaaa.. jag ska komma och hälsa på snart igen :) LOVAR!

2010-04-15 @ 08:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0