Fredag 26/3

Den här dagen är den värsta på länge.

Trodde detta skulle bli en supermysig dag när jag vaknade imorse..
Att jag skulle till knalleland och kolla i affärerna och även upp till jobbet och hälsa på och visa upp lilla Liam.
+ vara ute och gå i det underbara vädret!!

Det verkar inte bli något av det. :(
För en viss lite skitunge (jaa, idag är han faktiskt en skitunge) har bestämmt sig för att ingenting ska gå smidigt eller som jag vill idag över huvud taget.
Han har alltså skrikit konstant hela förmiddagen.. Med möjligtvis några minuter uppehåll någon gång ibland.
Har försökt göra oss iordning sen kl 9 och nu är kl 13.. alltså 4timmar. Jag är inte ens påklädd, så bra har det gått.

Det enda jag vill göra nu är att skrika rakt ut och sätta mig och gråta i något hörn helt själv och med helt tyst runt om mig. Man blir ju helt galen av allt detta skriket! Vill bara härifrån! Tack och lov att han inte är sånhär varje dag!

Så... var bara tvungen att avreagera mig lite..

FUCK den här dagen... Jag längtar redan tills imorgon :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0