Lördag 20/3

God morgon!

Då var det lördag igen.

Inatt fick vi sova ända till kl 4 innan Liam vaknade och var hungrig :)
Sen somnade han om fram tills 8 ungefär.
Skönt att han kan göra så några nätter ibland också, så man får sig lite sömn emellanåt.

Är så fruktansvärt sugen på att åka utomlands så det är inte klokt..
Vill ha värmen, havet, stranden, maten, saftig frukt, lukten av solskyddskräm och favorit musiken full-laddad på ipoden och en spännande bok i handen..
Ååååååååh..... GE MIG NUUUUUU!
Måste gå och köpa mig ett solkort snarast.. Det kanske stillar ens sol-begär liiite.
Känner mig blek och skär som en död, fryst räka!
Usch!

Har föresten hamnat i ett jobbigt mellanläge just nu...
"mammajeansen" som jag hade under graviditeten har börjat bli för stora, så dom glider ner så fort jag går.. så jag måste gå och dra upp dom hela jäkla tiden. Väldigt irriterande. 
Så jag kunde inte låta bli att prova klämma mig i mina gamla jeans imorse.
Kom i dom och kunde knäppa dom.. Men magen är fortfarande lite för pluffsig och mjuk för att jag ska kunna ha på mig dom! haha.. Fy fan.. Men men, måste hela tiden säga till mig själv att det är bara (snart) 2veckor sedan jag födde Liam.
Man vill ju liksom att det ska gå fortare än vad det gör..
Så under tiden får jag väl.. jaa, jag vet inte. Gå med rumpan bar?! ;)
Nää, men får väl skaffa mig lite mindre "mammabyxor" sålänge. Är ju jättetråkigt att ha på sig byxor som bara pösar sig på benen och rumpan och som glider av!

Jaja.. Nu får jag passa på att göra mig iordning innan Liam vaknar!
Har väl inte riktigt bestämt oss för vad vi ska hitta på idag än, men något vill jag allt göra.
En sak vet jag iallafall.. Att vi ska premiärgrilla på balkongen! Det blir kött, som legat i marinad sen igår, och potatisgratäng (tror även jag ska ta och köpa majskolvar.. det är ju så sjukt gott!).

Ha en underbar lördag!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0