Torsdag 4/3

Shit.. Redan torsdag.
Den här veckan har försvunnit fort!

I måndags gjorde jag inte så mkt, var med Erika och slappade. Sen på eftermiddagen/kvällen kom Lena förbi hemma hos mamma och grattade mig i efterskott. Fick ett par superfina raggsockar som hon hade stickat.. och lillkillen fick ett par likadana fast puttesmå! Skitgulligt!

I tisdags åkte vi till Ullared och shoppade. Hittade lite kläder till Magnus och bebisen. + lite bebissaker (lakan m.m.) Så jag var nöjd när vi åkte därifrån.
Ingen idé att kolla kläder åt sig själv.. Inget kul alls.
Även om alla jävla kläder känns FRUKTANSVÄRT obekväma just nu, så vill jag ju inte köpa nya gravidkläder!? Ska ju inte vara gravid SÅ länge till förhoppningsvis.

Och igår storstädade jag köket på förmiddagen. Madde kom förbi på dagen och sen vid ett-tiden kom Erika och Charlotte och hämtade upp oss, och vi åkte och lunchade.
När vi var mätta och belåtna åkte vi och hämtade mamma och drog sedan till MIO, knalleland och blomsterlandet.
Det jag fick med mig hem var lite blommor från blomsterlandet.
Är så fint i mitt köksfönster nu. :)

Var blandannat på jakt efter lite saker till badrummet som bara är heeeelt vitt just nu. Sjukhus!
Vill få in lite färg. Men hittade inget jag gillade.
Men ska förmodligen förbi Åhléns idag, dom kan ju ha rätt fina saker där faktiskt! Så jag håller mina tummar.

Ska även iväg till MVC nu kl 11.20. Magnus kommer och hämtar mig kl 11. 
Så får nästan ta och göra mig iordning, för Bellabus måste ju ut också!

Jaja..
Går föresten in i vecka 40 nu.
Så ALLA får hålla sina tummar om att han snart vill komma ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0