Måndag den 24/5.

Hallå i stugan!

Guud, det är ju nästan en månad sedan jag skrev sist! (hehe..ok inte riktigt men NÄSTAN)
Jaha, och vad har jag då haft för mig?
MASSOR :)
Varit på jobbet och hälsat på, träffat vänner, myst med Liam, varit ute och gått, gått på marknad, varit på kalas, m.m. m.m..
men är jobbigt att gå tillbaka så långt för att berätta om allt, så ni får helt enkelt nöjja er med den korta sammanfattningen :)

Så idag tar vi (jag och Liam) det lugnt. Han var nog helt slut efter helgen, för han sov 10 timmar i sträck inatt.
Skönt att bara ta det lugnt emellanåt också.

Nu har vi bokat biljetter till London!
Jag och mamma blir det som åker, den 3-6 juni. Ska bli sjuuuuukt roligt att träffa Erika + att jag aldrig varit i London tidigare.
Magnus ska vara hemma med Liam och ha grabb-helg :)

Och nu på fredag så ska jag och Liam förmodligen hem till en arbetskompis och käka. Det blir väl dom flesta från arbetet som kommer tror jag.
Ska bli trevligt!

Jahapp.. nu vet jag inte vad jag ska skriva mer :) Får väl helt enkelt återkomma sen när jag har lite mer att berätta!







Mammas goding! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0