Söndag 9/5.

Hallå alla godingar!

Har hamnat in på det här med dålig uppdatering igen. Var ju själva f*n vad det ska vara svårt :)

I veckan har vi haft fullt upp med lite allt möjligt. Känns som det alltid är någonting. Känner inte av någon ledighet här inte :)
Hehe.. nä, riktigt så illa är det väl inte.

Har äntligen laddat in lite bilder från kameran så jag tänkte lägga ut lite bilder här ist för att skriva en massa tråk. :)
Så här kommer lite bilder från den senaste veckan.


Oj vad glad man får vara ;) hehehe..


Liam i bilen på väg upp till dalarna för första gången.


Liam fick byta av magnus lite i körandet...

Men sen blev han så himla sur så han slapp. :)


Jag och mamma hade rökpause.


Liam körde på jeansskjorta på festen :)


Även en liten korv måste ju äta på kalas..hehe


mätt och belåten.


Festens huvudperson, Katja, fick hjälp av sina söta tjejer med att öppna paketen.


Lite senare på kvällen fick lilla Liam byta om till skönare kläder och mysa med sin pappa. <3


Här är vi ute vid Hoffsnäs.


Så mkt vitsippor. Bella var helt till sig och jagade pinnar och studsade runt :)



Man får vara snabb med kameran när man ska fota Liam..


För plötsligt så får han nog. Lilla plutten..


Tittut! haha..gud så töntigt!

Liam fyllde 2månader i fredags ju. Så mamma ville ge lite presenter.
Han fick en skatebord, en liten basketboll med korg och en låda som han kan ha sina leksaker i.



Svårt att hålla balansen :) hehe..


Sitta på den gick bättre..fast då var Bella ivägen :)


Efter alla åk, så är det ju inte konstigt att man blir lite trött ;)

Så.. då var det nog alla bilder för den här gången.
Ha det så bra sålänge så hör jag av mig senare!







Kommentarer
Postat av: Erika goes wild

MEn för i helvete vilka kort.. ååh gud mitt hjärta krossas härborta !! fan va jag saknar er alla.. fan va mkt tårar jag har i ögonen, ser knappt va ja skriver.. så om det är stavfel så ursäkta mig,, hehe. jag älskar er såååååå mkt !! PUSSPUUUSSS

2010-05-09 @ 16:53:40
Postat av: camilla

Men lillskruttan! Vi kommer snart och hälsar på.. kan ta med mig en liten spyig body från Liam som du kan ligga och sniffa på tills du ser han igen :) Älskar dig!!! pussar

2010-05-10 @ 12:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0