Imorgon är det freeeeedag!

Hur underbart är det inte!?
Fredag imorgon igen :)
Och då tar vi vårat pick och pack och åker norr över.. närmare bestämt till Dalarna!
Ska bli så kul, lite parrti parrti som väntar. Hehe..

I förrgår hände inte så mkt, städade som bara den här hemma efter magsjuke-veckan. Hemmet hade ju mer eller mindre förfallit.
Lite senare på eftermiddagen så fick jag finbesök av mamma, Erika, Madde och moster Ann-christin från dalarna (som var nere för att gå på kurs i gbg). Så då fick det bli lite kaffe här innan vi åkte vidare till våran moster Lena. Och där blev vi kvar ända till halv 12 eller nåt sånt. Tur att Liam inte var med.. hade blivit kaos.

Sen igår var det dax för bvc. Liam är nu 71cm lång och väger 9880g. Dom gjorde något litet pling test för att kolla hans hörsel också och det gick hur bra som helst..och skelögd var han inte heller, för det kollade dom. :)
Efter det var det promenad igen. Nöjde oss med 5km den här gången. Sen var det city och handla lite lunch. Resten av kvällen var lugn.

Och idag då.. Jag och Madde traskade ner till stan för att försöka hitta lite kläder att ha på sig på Lördag. Hittade en klänning, ett par jeans och en liten bolero-kofta till mig och baggy jeans och en mjuk stickad tröjja till Liam. Så nu ska vi vara så tjusiga sååå..haha.. Madde hittade ett skitsnyggt halsband.
Sen lunchade vi med Mamma, Ann-christin och Erika på Böfhouse (elr hur det stavas).
Efteråt hade vi inte så mkt kvar att titta på så vi gick hemmåt igen.
Och nu sitter man då här.. och orkar inte ta tag i allt som jag behöver ta tag i.
Som tur är så åker vi inte förens på eftermiddagen imorgon..men ändå.
Fattar inte varför man skjuter allt framför sig.."äsch, det där tar jag sen".. Sen?! Det där "sen" kommer ju förr eller senare ändå. Så inte sjutton slippar man undan det! :)
Jaja, nu orkar jag inte skriva så mkt mer.

Ha en sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt bra helg allihopa, för det ska jag ha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0