Måndag hela veckan..

Redan måndag igen. Guuuud vad tiden går fort!
I fredags så var jag och Liam i stan och lunchade med Tina och Fanny och kikade lite snabbt i nån affär. Sen på kvällen var det Idol och vin här hemma med mamma.

Resten av helgen har varit fortsatt lugn, Liam började spy natten mellan fre/lör igen.
Misstänker att han inte tål fullkorn, då vi testade ge honom lite fullkornsvälling igen på fredagskvällen.
Så vi får väl helt enkel låta bli att ge honom det. För nu när han har varit utan det så är han helt bra igen.
Lille tuss!

Igår firade vi Magnus på farsdag. Eller vi firade honom en stund på kvällen, då han varit bortrest på mässa hela helgen.
Liam gav honom biobiljetter till "Cornelis"-filmen och så bjöd vi honom på middag.
(lite skillnad på vad jag fick i morsdag present.. 2 trisslotter utan vinst, men men..)

Idag var Madde här och vi käkade lite lunch och gick sen ut och gick. Blev 8km på 1timme och 40min. Var så jäkla skönt! Uppfriskande.
Måste föresten dela med mig av 2låtar som jag spelar om och om igen här hemma!




Och här är den andra :)


Hon är ju sjukt snygg i sitt röda hår.. och hon är ju sjukt bra! :D

Nää..nu ska jag slänga ihop någon kvällsmat. Får nog bli kött och grönsaker i ugnen. :)

Ha en toppenkväll, hoppas ni gillar låtarna lika mkt som jag gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0