...

Hallå!

Då var det torsdag redan.. guuud vad veckorna går fort!
LOVAR att snart är jul och nyår över och förbi!

I måndags var jag hos frisören och fixade mitt hår.. Blev huuur nöjd som helst!
Toppade igenom håret för att få bort det värsta slitna, och sen la hon en del folieslingor som vi ljusade upp.  Skitsnyggt, flyter väldigt bra ihop. Är inte någon JÄTTE förändring men skitsnyggt :)

Sen i tisdags var vi i Ullared och shoppade (med vi, menar jag jag, Magnus och Liam).
Magnus hittade en vinterjacka och lite tröjjor, jag hittade bara stumpor. Men till Liam hittade vi endel, lite kläder och leksaker. Så nu är vi klara med alla hans julklappar!! Känns fruktasvärt skönt att inte behöva lägga hela novemberlönen på det.

Och igår var jag och Magnus iväg och storhandlade hem. Fattar inte varför man inte gör det oftare!? Fan vad man tjänar på det! Så nu har vi mat för över en vecka framåt.. skit gött ju!
Blir så mkt lättare att hålla viktklubb tänket om man har mat hemma redan och kan planera på ett annat sätt, än att sitta skiiiiit hungrig och försöka komma på vad man ska äta för att sen kunna åka och handla.. Då blir det lätt att man skiter i det och bara äter första bästa man kommer på.

Idag händer väl inte så mkt.. Tänkte jag skulle plocka undan lite och dammsuga av. Magnus ska ju jobba nätter nu igen (tors, fre och lör- natt) så vi ska sova hemma hos mamma från idag till söndag. Då kan det vara skönt att veta att det är fint här hemma sen när man kommer hem igen på söndag.
Fick nästan lite ångest sist jag hade sovit hos mamma och kom hem och såg all skit och disk.. man lär sig av sina misstag.

Nää, nu ska jag ut och ta ett bloss innan jag kör igång! :)
Ha en toppendag!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0