Härliga fredag!!

Hejsan hoppsan!

Då var det en av dom bästa dagarna på veckan nu då.. Håller ni inte med?

Fredagar.. Inte lika jobbigt att gå till jobbet, hela dagen går man runt med en sorts lyckokänsla i kroppen. Känns som att det redan har blivit liiite helg. Man vet att en skön kväll väntar. En hel helg framför sig och man bara går och myser av tanken att man kan göra vad man känner för under 2dagar.

Jaa, fredagar har alltid varit en av mina favvodagar och är det fortfarande fast jag är ledig alla dagar nu. Det är något slags rosa skimmer över just den här dagen. Härligt!
Och saken blir ju inte värre av att Idol har kommit igång igen.

Inatt sov vi då första natten hemma hos mamma och idag ska vi väl vara med Madde.
Tina skickade sms förut och undrade om jag och Liam ville hänga med till badhuset, men varken jag eller Liam har några badkläder. Så får försöka fixa lite badkläder så man kan hänga på någon gång. Skulle vara mysigt tror jag och Liam hade nog gillat det.. Han ÄLSKAR att bada och plaska :)

Men så blir det alltså inte.. utan vi får väl hitta på något annat ist. Känner för att göra nåt iaf!

Så ni får ha en helt UNDERBAR fredag, för det ska jag definitivt ha!!

En trött jag, Madde och Liam (fast här är han i min mage :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0