Hej mitt i veckan!

Hej hopp!

Kära nån vad kallt det är nu.. ruggit värre!
Idag var jag och Madde nere på stan redan när dom öppnade. Tog först en cigg med Erika och sen gick vi lite i affärer.
Köpte lite grejer till Emelie, Ville och lille Max och hämtade ut ett paket som låg och väntade på mig.
Sen traskade vi upp till sjukhuset. Stack upp en snabbsväng till BB för att ge Emelie "goodibagen": Två tidningar (Elle och King), gott&blandat och mjölkchoklad, 2cola light, En mysig tröjja till Emelie, en jättegullig stickad sparkdräkt och en snuttis till Max. Sååå glad blev hon för det.
Sen var det vidare till hörcentralen med Liam.
Alla testerna gick jättebra den här gången och Liam var såå himla duktig.
Sen gick vi hemåt igen och tog det lugnt.

Nu ska jag snart över till mamma.. Magnus jobbar än en gång natt, ons-fre. Så på lördag är vi hemma igen :)
Blir ett himla rännande, men nu när Magnus fått nytt jobb så kommer det iaf inte bli nätter.
Tror han bara har 3 nätter kvar nästa vecka också, sen får vi sova hemma när vi vill. Hehe..

Nää, nu måste jag nog börja kolla över vad vi ska ha med oss hem till mamma.
Hörs snart igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0