Måndag igen..

Herregud vad helgerna alltid går fort!

Gårdagen var vi iväg och letade gardiner till mamma.. Slutade med en overall till Liam och pyjamaser, halksockor m.m.. Men inga gardiner :) Hehe.
Sen var det middag hemma hos mamma. Köttkorv potatis och vitsås! Så jäkla gott.
Blev även en bit blåbärspaj med vaniljvisp till efterrätt.
Jo men visst, jag håller på och gå ner i vikt, men håller jag mig inom mina kalorier så kan jag äta sånt med :)

Vägde mig idag hos mamma.. Blir ju lite fel på sätt och vis, för min "inskrivningsvikt" var något jag bara uppskattade på ett ungefär och la till något extra kilo på sist jag vägde mig (eftersom jag inte äger en våg själv).. men sak samma, nu står det -6kg! Wohoooooo! :)
Även om jag hade vägt det jag vägde förra gången så har jag gått ner över 3kg..
Känner att detta blir väldigt krångligt att förklara då jag inte vill skriva ut min vikt. Haha.. Jaja, fattar ni så fattar ni :D
Jävligt glad är jag iaf.. är ju på rätt väg!

Nu ska jag ut med Bellabus..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0