Onsdag.

Idag är det ett riktigt rusk väder!

Vi har bara tagit det lugnt.. Krypit runt på golvet och busat med Liam, varit ute en sväng med Bella, duschat och vilat. :)

 

Ikväll är jag och syrrorna själva hemma hos mamma. Så vi ska ha en riktig myskväll har vi bestämt! Eller jaa, själva och själva..hehehe. Liam är ju här och Bella är ju här (Magnus kommer säker ocksåt vara här fram tills han börjar jobba) så det är ju bara mamma som är borta :)
Men iaf, vi ska göra lite god mat, köpa godis och först kolla på Grey´s och sen på 2filmer.. så blir en seeen kväll idag.

Just det ja! Jag har ju inte berättat om i lördags.
Var ju då först hemma hos Sofia och hennes kille. Drack Asti och vin medans vi lagade mat.. Blev hur gott som helst! (Förutom att jag hade ansvar över köttet.. och pratade så mkt att jag glömde krydda dom + att dom på något underligt sätt "kokade" i smöret ist för stektes.. Men blandade man det med den andra maten så smakade det också gott! :D )
Sen satte vi oss och gjorde en spellista med alla gamla låtar som vi brukade lyssna på..
JISES vilken blandad musiksmak!! Scooter, Spicegirls, Clawfinger, Bloodhound gang, Ultimathule, Basic Element, Marilyn Manson, Popsie m.m. m.m. m.m...
Sjuuukt roligt. Och sååå många låtar som man glömt av.. och sååå många danser som vi stått och hittat på till dessa låtarna!! hahahaha..jaa guud.. Var ett tag sedan man skrattat sååå mkt på en kväll!
Sen slank det ner några jägergroggar också innan vi drog iväg.. (tanken var väl att vi skulle gått ner vid tio-halv elva.. men vi var inte nere förens efter halv tolv..
Sen väl ute på Grand virrade vi väl mest runt vad jag kan komma ihåg :) Baren hit, dansgolvet dit, rökrutan här, toaletten där.. ja jävlar vad kul det var!
En riktig lyckad utekväll!

Nää, nu ska jag ut i blåsten och regnet och ta mig en cigg! Hoppas ni får en lika mysig kväll som jag ska ha!

(tänkte laddat upp en bild.. men det vill inte fungera, så då får ni helt enkelt klara er utan! ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0