Tisdag, fisdag..

Iaf med tanke på vädret!

Men en rolig grej är att min vän Emelie (och Viktor förstås) nu har fått sin lilla efterlängtade son!!
Ååååh..blir så glad av sånthär!! Lyckokänsla i magen verkligen. Känns som att man själv skulle vilja ha en si sådär 10st bara för att få känna lyckan om och om igen! Fast minus smärtan då..hehe..
Nää, så många som tio blir det förhoppningsvis inte.. men iaf en till lite längre fram.
Men till saken.. MASSOR av grattis och kärlek till dom!

Annars idag så har vi inte gjort så jättemkt. Madde var förbi på förmiddagen/dagen och hälsade på en sväng, innan det var dax för mig och Liam att bege oss till mammagruppen.
Idag handlade det om relationer.. Rätt intressant faktiskt.
Sen hem igen och Liam fick lägga sig och vila..och där ligger han än. Jätte trött liten hjälte!

Imorgon ska vi till örondoktorn och kolla Liams hörsel igen.. Får hoppas testerna går bättre den här gången. Tröttsamt att behöva springa däruppe fram och tillbaka.

I helgen var det bara lugnt, sov ju hemma hos mamma som sagt.. Och i lördags så kollade vi på film. "The runaways" och "Dear John".. Jäkligt bra filmer, och dear john.. herregud, både jag och Erika stod på balkongen rökte när filmen var slut och grät fortfarande!! Var längesedan jag grät så mkt till en film. Den är verkligen sååååå att rekomendera!
Och på söndagen så åkte jag, Magnus, Liam, Erika och Madde på en liten roadtrip till göteborg och åkte runt och kollade på hus inne i stan.
Hehe..söndags nöje! :)

Annars har jag väl inte så mkt att berätta.. Lägger in lite bilder på mig och Liam som jag tog idag ist.





Kommentarer
Postat av: louise

Sötnosar!

2010-10-20 @ 18:16:53
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack detsamma!!

2010-10-22 @ 09:25:03
URL: http://camillatill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0