Vitt vitt vitt

Hallå!

Då var det än en gång min favvodag! :)
Men verkar inte hända så jättemkt idag.. Med tanke på vädret! Helt massa snö ute!
Årets första snö, 22 oktober! Tiiiiidigt.
Tur att jag tog med mig Liams vinteroverall till mamma, ifall man väljer att gå ut!
Och jag har fortfarande ingen vinterjacka! Börjar bli dax att hitta en kanske..hehe..

Imorgon är det då dax för klassåterträff på Grand.. Eller rättare sagt återträff för alla 84 i Borås!
Jag ska inte dit på middagen, utan jag och min bästis från högstadiet, Sofia, ska laga lite mat hemma hos henne och dricka vin innan.
Tror det öppnar upp efter kl 22.
Ska bli kul faktiskt!

Nää, nu ska jag försöka få i mig lite frukost och se om man kanske hittar på något idag iaf :)



Vintern för 2år sedan.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej, såg att du känner Emelie som fick en liten Max, jag har en kompis som heter Sandra som är kompis med henne.... ngn du känner? :)

2010-10-22 @ 21:34:24
URL: http://emelieidafriberg.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nää, det tror jag inte att jag gör.. Känner Sandra alltså.. :)

2010-10-23 @ 17:30:04
URL: http://camillatill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0