Hallå hallå!

Funderar över vad man ska göra med sitt hår.. Färg? frisyr? alltid lika svårt..
Så hittade jag en sjukt rolig sida där man kan testa olika frisyrer och smink.
Så hjälp mig att komma fram till något nu..

Så här ser orginal kortet ut


(Tryck på bilderna för att få se dom i lite större format!!)
och så här ser jag ut i olika brunett frisyrer:

1. 2. 3. 4. 
5. 6. 7. 8. 
9.

och såhär i blondin:

1. 2. 3. 4. 
5. 6. 7. 8. 
9.10.

Så nu tycker jag allt att ni får säga vilket av detta ni tycker jag passar bäst i.
Själv tycker jag nog det lutar åt det ljusare hållet.. men har flera favvoriter!
Så snääälla hjälp mig! :)

Ps. Jag hoppas ni fattar att alla dessa frisyrer INTE är seriösa.. Det är ju olika kändishår .. och Justin Biebers hår (+många fler) skulle jag inte vilja ha (nr 7 under brunett), utan det var mer en kul grej! :)

Kom igen och tyck till!


Kommentarer
Postat av: louise

haha vad kul =) men du passar riktigt bra i både nr 5 o 6 som både brunette o blondin! Kram

2010-09-24 @ 06:37:11
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker du passar väldigt bra i nummer 9 under brunett. :)

2010-09-27 @ 00:06:32
Postat av: Anonym

Du är så rolig! Jag tycker du ser sjukt bra ut i blond nr 6 den gillar jag skarpt! Puss och kram

2010-09-28 @ 14:21:02
Postat av: Benita

Hmm... allt klär väl en skönhet... :)

2010-10-19 @ 21:44:52
URL: http://benarv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0